Tuesday 29 January 2013

Ermm sebelum masuk bulan febuari..akunk catatkan impian aku tahun ni..bab kata azam tahun baru 2013..xtlambat Lagila yer...inilah impian aku.. 1. Aku nk konvo...konvokesyen untuk master..aminn.awal thn aku dh hntr tesis u disemak. 2. Aku nk jd ummi yang tbaik u anak2 aku 3. Nk jd suri rumah y tbaik dr thn2 lps...kena usaha lebih skitla..maklumla isteri berkerjaya huuu 4. Aku nk buat y tbaik u diriku, keluargaku..ma, ayah,adk2 n akak2 aku...aminnn Impian tahu lepas alhamdulillah semua menjadi kenyataan... 1. Menyiapkan proposal n bentangkan dala seminar..lulus 2. Nak naik pangkat..alhamdulillah aku bjaya naik pangkat DH44, wlpn baru dpt skrg2nya aku antara y Termuda n tercepat 3. Selamat melahirkan anak ke2 ku..ahmad hasif haikal..amin ya allah syukur sgt2 terima ksh ya allah 4. Hubby ky konvo..wpn aku xkonvo lg thn lps skrg2 aku dh byk bkorban u dia dl